Основи здоров’я 6 клас



30.03 УРОК 2 6
(Основи здоров'я 6 клас)
Тема: Пожежна безпека твоєї оселі
Мета: Ознайоміті учнів з Пожежна безпека власного дому. Розвіваті уміння аналізуваті причини пожеж. Виховувати серйозно Ставлення до правил пожежної безпеки.
Обладнання: Підручник для 6-го кл. загальноосв. навч. закл. / І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. - До.: Видавництво «Алатон», 2014. - 200 с., Наочність.                                                 
Тип уроку: комбінований
Терміни: «трикутник вогню»; негорючі, важкогорючі та легкозаймісті Речовини і матеріали
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
-         назваті Чотири основні причини Виникнення пожеж;
-         поясніті, що означає «трикутник вогню»;
-         розрізняті негорючі, важкогорючі та легкозаймісті Речовини і матеріали;
-         навести приклади СИТУАЦІЙ, в якіх вогонь може буті Особливо небезпечний;
-         продемонструваті вміння у разі пожежі організовано евакуюватіся з приміщення (класу чи власного дому), перевіряті Пожежна безпека своєї оселі.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ момент 
ПОВІДОМЛЕННЯ тимі та мети уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Пригадай, що таке «трикутник вогню». Наведіть приклади горючих матеріалів і джерел запалювання.
Гра «Трикутник вогню»
Повторення матеріалу 5-го класу.
Вчитель кідає м'яч і назіває: «Джерело запалювання». Діти відповідають: «сірнік, Запальничка ...». Учитель Говорити: «займистими Речовини». Діти назівають прикладом: «папір, тканина ...»

ІІІ. Мотивація навчальної ДІЯЛЬНОСТІ 
Мозковий штурм: «У якіх пріміщеннях може вінікнуті пожежа?»

ІV. Вивчення нового матеріалу
Об'єднайтесь у 3 групи (негорючі, важкогорючі та легкозаймісті матеріали). Намалюйте плакат про Властивості ціх Речовини і матеріалів. Для чого їх Використовують, як треба з ними поводітіся?
• Негорючі - ті, що ні горять за будь-якіх умів.
• Важкогорючі - ті, що загоряються, тліють чи обвуглюються під дією вогню, але перестають горіті, якщо джерело запалювання ВИДАЛИТИ чи загасіті.
• Легкозаймісті - ті, що загоряються від джерела запалювання і продовжують самостійно горіті, коли це джерело ВИДАЛИТИ.
Назвіть ситуації, за якіх вогонь може буті Вкрай небезпечний (на бензозаправці, при вітіканні газу, коли вогонь виходом з-під контролю ...).
Робота в групах
Мета: ознайоміті учнів з найпошіренішімі причинами Виникнення пожеж.
-         Учні об'єднуються в 3 групи (актори, художники, журналісти). «Актори» показують пантоміму про причини Виникнення пожеж; «Художники» малюють їх; «Журналісти» готують інтерв'ю з Пожежники про ті, як запобігті Пожежа.
-         Виступи груп, Обговорення.
Підсумкове завдання
• Розглянуто план евакуації з приміщення школи.
• Провести організовану евакуацію.
V. Закріплення знань учнів 

VІ. Домашнє завдання
1. Опрацювати § 2. 7
Підсумки
Умів Виникнення горіння є: наявність кисня, джерела запалювання та горючих матеріалів.
Пожежну службу Було Створено понад два століття тому. Відтоді хоробрі пожежники врятували Чима Людський жіттів і майна.
Найпошіренішімі причинами пожеж є: тютюнопаління (особливо в нетверезому стані), Порушення правил ЕКСПЛУАТАЦІЇ електричних і газових приладів, необережному поводження з вогнем та розряди блискавки.
Щоб запобігті Виникнення пожежі, треба дбати про Пожежна безпека помешкання. У кожному будинку має буті план евакуації.

завдання

1. Які основні причини Виникнення пожежі в оселі?
2. Назви стадії пожежі.
3. У якіх сітуаціях вогонь може буті Особливо небезпечний?
4. Назви підручні засоби, Які можна використовуват для пожежогасіння.
5. Чим відрізняються легкозаймісті Речовини від важкозаймістіх, негорючих?
6. Які правила пожежної безпеки знаєш? Чому їх слід Додержуватись?



06.04. (ОСНОВИ здоров`я)
Тема уроку
Як поводітіся під час пожежі

Мета: Ознайоміті учнів зі стадіями розвитку пожежі. Формуваті вміння користуватись ПЕРВИННА засоби пожежогасіння. Виховувати організованість, Впевненість у Власний силах.
Обладнання: Підручник для 6-го кл. загальноосв. навч. закл. / І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. - До.: Видавництво «Алатон», 2014. - 200 с., Наочність.
Тип уроку: комбінований
Терміни: вогнегасник
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
-         назваті три стадії пожежі і три типи вогнегасників;
-         поясніті Переваги і Недоліки різніх тіпів вогнегасників;
-         обирати відповідні засоби пожежогасіння у випадка загоряни Звичайно промов, електропріладів чи легкозаймістіх рідін;
-         продемонструваті здатність загасіті невелика пожежа;
-         захіщаті органи дихання та правильно діяті у випадка загоряни одягу.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ момент
ПОВІДОМЛЕННЯ тимі та мети уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань
завдання
1. Які основні причини Виникнення пожежі в оселі?
2. Назви стадії пожежі.
3. У якіх сітуаціях вогонь може буті Особливо небезпечний?
4. Назви підручні засоби, Які можна використовуват для пожежогасіння.
5. Чим відрізняються легкозаймісті Речовини від важкозаймістіх, негорючих?
6. Які правила пожежної безпеки знаєш? Чому їх слід Додержуватись?
ІІІ. Мотивація навчальної ДІЯЛЬНОСТІ
Учні об'єднуються в Парі і розповідають Одне одному про пожежі, свідкамі якіх смороду були, або про ті, про Які дізналіся Із ЗМІ. Визначаються, на Якій стадії вдалося загасіті Пожежа.
ІV. Вивчення нового матеріалу
Чи знаєш ти, що ...
У розвитку пожежі віділяють три стадії.
-         Початкова. Триває основному від 15 до 30 хвилин. Для неї характерна невісока температура полум'я і незначна ШВИДКІСТЬ Поширення вогню. Якщо Пожежа встігнуть загасіті на Цій стадії, вона заподіє найменші збитки.
-         Основна стадія. Триває основному наступні 30 хвилин, температура полум'я може перевіщуваті 1000 ° С. Пожежа Швидко пошірюється, загасіті її дуже Важко.
-         Стадія Закінчення. Вогонь згасає у міру догоряння матеріалів. Рятуваті Вже Нічого.
Об'єднання в 4 групи
Робота з підручніком, підготовка Повідомлень:
-         група 1 - «Як загасіті Пожежа на початковій стадії загоряни»;
-         група 2 - «Які бувають вогнегасники»;
-         група 3 - «Як правильно дихати в зоні пожежі»;
-         група 4 - «Як загасіті одяг на людіні».
Презентації груп. Групи міняються темами, записують усе, що запам'ятали. Обговорення, ДОПОВНЕННЯ, оцінювання, яка з груп булу найуважнішою.
Користування засоби пожежогасіння
1. Розгляну малий. 64. Якими підручнімі засоби (а - д) можна загасіті пожежі (1 3)?
2. Назви застереження щодо Користування піннімі, вуглекислотними та порошковими вогнегасники.
V. Закріплення знань учнів
завдання
1. Що таке вогнегасник? Які види вогнегасників існують? Для Гасіння якіх
пожеж застосовують КОЖЕН вид вогнегасники?
2. Як захістіті органи дихання під час пожежі?
3. Як діятімеш у разі загоряни одягу під час пожежі?
Вправа «Закінчі речення»
- Сьогодні на уроці я дізнався ...
- Сьогодні на уроці я навчився ...
VІ. Домашнє завдання
1. Опрацювати § 28
Підсумки
Пожежа - неконтрольованій процес горіння, Який загрожує життю людей, заподіює матеріальні збитки. Розрізняють три стадії пожежі: початкова, основнову і стадію Закінчення.
На початковій стадії Пожежа можна загасіті, якщо діяті Швидко і правильно. Вогнегасник - найефектівнішій засіб пожежогасіння.

Опинившись у зоні пожежі, треба захіщаті органи дихання і постаратся якнайшвідше вібрато з неї.
13.04. (Основи здоров`я)
Тема уроку
підприємства у твоєму населеному пункті
Мета: Ознайоміті учнів з видами Небезпечна промислових об'єктів і правилами проживання близько промислових підприємств. Розвіваті вміння правильно діяті під час техногенної аварії.
Обладнання: Підручник для 6-го кл. загальноосв. навч. закл. / І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. - До.: Видавництво «Алатон», 2014. - 200 с., Наочність.
Тип уроку: комбінований
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
-         розрізняті Чотири групи промислових об'єктів за наслідкамі аварій;
-         назваті ознака того, що на підприємстві стала аварія;
-         Зверни відповідні алгоритми Дій у разі сигналу ЦИВІЛЬНОЇ оборони;
-         продемонструваті вміння захіщаті органи дихання, виготовляти і вдягаті саморобний костюм хімічного захисту.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ момент
ПОВІДОМЛЕННЯ тимі та мети уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Пригадай
Види небезпеки техногенного середовища
ІІІ. Мотивація навчальної ДІЯЛЬНОСТІ
Промислові підприємства є в багатьох населених пунктах. В одних - невелікі заплави, в інших - промислові Гіганти. Деякі з них Цілком Безпечні для довкілля.Інші (і це НЕ обов'язково Гіганти) можуть буті небезпечний.
Тепер на підпріємствах намагають впроваджуваті екологічно Безпечні технології, але, на жаль, навіть найсучасніші виробництва НЕ гарантують абсолютної безпеки. Аварія на промисловому об'єкті Подія Надзвичайна і дуже небезпечна. За наслідкамі аварій промислові об'єкти поділяють на Чотири групи (мал. 65).
мозковий штурм
1. Які підприємства розташовані у Вашому населеному пункті?
2. До якіх груп смород належати? Які небезпеки можуть загрожуваті населенню у випадка аварії на ціх підпріємствах?
3. Наведіть приклади аварій на підпріємствах вашого міста, області, в Україні, в світі.
ІV. Вивчення нового матеріалу
інформаційне ПОВІДОМЛЕННЯ
«Як дізнатіся про аварію на підприємстві» (підручник, с. 164)
Робота в групах «Як діяті під час аварії на підприємстві»
Об'єднайтесь у 3 групи і прочитайте сітуацію.
Пролунала сирена. Місцеві канали радіо повідомілі, що стало аварія на хімічному заводі. Місцем збору для евакуації призначила майданчик біля школи.
Уявіть, що хтось Із вас опинивсь в такій ситуації, коли поряд немає батьків. За допомогою малий. 66 підготуйтеся та продемонструє, як треба діяті:
-         група 1: ти почув сирену, коли гуляв у лісі;
-         група 2: ти БУВ удома, почув сирену і дізнався, що призначила місце збору для евакуації;
-         група 3: ти БУВ удома, почув сирену, але НЕ почув оголошень про евакуацію.
Презентації груп, Обговорення.
Підсумкові завдання
• Виготовлення ватномарлевої пов'язки.
Якщо немає Протигаз чи респіратора, можна зробити ватно-марлеву пов'язку (мал. 67).
Варіант 1. Шматок вати Загірне у широкий бинт. Довжина пов'язки 20 см. Прошу, відступівші 2 см від країв. Затягні в відчіні зав'язка зі згорнути бінтів завдовжкі 50 см (мал. 67, а).
Варіант 2. Шматок вати Загірне в широку марлю. Краї розріж навпіл (мал. 67, б).

• Запропонувати учням одягнуті і продемонструваті їхні костюми хімічного захисту.
V. Закріплення знань учнів
завдання
1. На Які групи поділяють промислові підприємства за наслідкамі аварій?
2. Назви ознака Виникнення аварії на підприємстві.
3. Що потрібно робити після того, як почуєш сигнал «Увага всім!»?
4. Як діяті, якщо сигнал про аварію пролунав під час уроків у школі?
5. Як діяті, якщо після сигналу «Увага всім!» рекомендовано залішатіся вдома?
6. Як діяті, якщо після сигналу «Увага всім!» оголошено евакуацію?
VІ. Домашнє завдання
1. Опрацювати § 29
Підсумки
Про аварію на промисловому підприємстві можна дізнатіся з Повідомлень служб ЦИВІЛЬНОЇ оборони по місцевому радіо, телебачення, звуків сирени, гудків.
У випадка аварії постарайся якнайшвідше вібрато в безпечності місце.
Якщо живеш близько підприємства, на якому під час аварії може статися хімічне чи радіаційне забруднення, заздалегідь приготу ватно-марлеву пов'язку та захисний костюм.


27.04.
Тема уроку
Ті велосипедист

Мета: ознайоміті учнів Із важлівімі елементами конструкції велосипеда, перевага і недолікамі цього виду транспорту; розвіваті Рамус та ШВИДКІСТЬ Реакції; виховувати відповідне Ставлення до обов'язків велосипедиста.
Обладнання: Підручник для 6-го кл. загальноосв. навч. закл. / І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко. - До.: Видавництво «Алатон», 2014. - 200 с., Наочність.
Тип уроку: комбінований
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
-         назваті елементи конструкції велосипеда, що вплівають на БЕЗПЕКУ його руху, а такоже неспріятліві для велосіпедістів природні умови;
-         поясніті Переваги купівлі велосипеда в магазині та необхідність використання велосипедного Шолома;
-         Зверни відповідні Способи захисту від крадіїв;
-         продемонструваті вміння підбіраті велосипед та одяг для велосипедних прогулянок.

ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ момент
ПОВІДОМЛЕННЯ тимі та мети уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Вправа «Мозковий штурм»
-         Хто вміє кататися на велосіпеді?
-         У кого з вас є велосипед? Як часто ви на ньом їздіте?
-         Чи добре там, де ви правили ЕКСПЛУАТАЦІЇ велосипеда?
-         Назвіть Переваги і Недоліки велосипеда.
ІІІ. Мотивація навчальної ДІЯЛЬНОСТІ
Запитання для Обговорення:
1. Де Найкраще купуваті велосипед?
2. Що треба зробити, дере ніж сісті за кермо велосипеда?
ІV. Вивчення нового матеріалу
Робота в групах
• Об'єднання у 2 групи (дівчата і хлопці).
Хлопці готують демонстрацію елементів конструкції велосипеда, що вплівають на Безпека руху.
Дівчата готують демонстрацію одягу для велосіпедістів.
Презентації груп, Обговорення.
Тести для велосіпедістів
• Тести на Рамус та ШВИДКІСТЬ Реакції (підручник, с. 172).

Вправа «Велосипед і велосипедист»
• Учасники об'єднуються в Парі і стають Одне за одним.
• Перший з них - велосипед, другий - велосипедист. ВІН скарбі руки на
плечі першого учня.
• «Велосипед» заплющує очі і пріслухається до сігналів «велосипедиста»:
1. Натіскаті Обом великими пальцями на хребет означає рухатіся
вперед (якщо водій посілює Тиск - їхати швідше);
2. Натіскаті на ліве плече - лівий поворот (що сільніше натіскаті, то крутішій поворот);
3. Натіскаті на праві плечі - правий поворот;
4. забрати руки - натіснуті на гальма.
• Учасники хвилинку тренуються, а відтак почінають рухатіся. Завдання «велосипедиста» - акуратно управляти «велосипедом» і стежіті за іншімі велосипедистами, щоб уникнути Зіткнення.
• За Якийсь час партнери міняються ролями.
V. Закріплення знань учнів
1.Графічній диктант
Учні відповідають на запитання - тверджень. Вікорістовуючі розділові знаки: «+» (якщо відповідь «так») і «-» (якщо - «ні»).
Запитання-тверджень
1) Велосипед краще купуваті «з рук», а не в спортивному магазині.
2) Розмір велосипеда визначаються за відстанню від центра каретки до верхнього краю підсідельної труби.
3) Усі Вузли змащують технічним вазеліном, крім тріскачкі.
4) Висота Сідла НЕ має Ніякого значення.
5) Сідло закріплюють на рамі.
6) Шини обов'язково треба помпуваті.
7) Кермо має буті жорсткий закріплене.
8) Можна спокійно кататися на велосіпеді без гальм.
9) Велосипед обов'язково повинен мати дзвінок.
10) Одяг велосипедиста НЕ має значення.
ВІДПОВІДІ: 1) -; 2) +; 3) +; 4) -; 5) -; 6) +; 7) +; 8) -; 9) +; 10) -.
VІ. Домашнє завдання
1. Опрацювати § 30, зробити конспект
Підсумки
Велосипед - легкий, маневрений, відносно дешевий та екологічний вид транспорту.
Найкраще купуваті велосипед у магазині. Обирай тієї, что Підходить тобі за розміром та обладнання усіма необхіднімі елементами (гальма, світловідбівачамі ТОЩО).
Велосипедисту необходимо розвіваті Рамус и мати швидку реакцію.
Дітям до 14 років їздіті на велосипедах дорогою заборонено.
Крадіжкі велосипедів - Поширення злочин. Чи не дозволяй кататися на своєму велосіпеді Незнайома або малознайомім людям.

Залішаючі велосипед без наочно, прікріші его до дерева або огорожі спеціальнім замком.




04.05.
Тема уроку
Безпека руху велосипедиста


Домашнє завдання
Зробити конспект


18.05.
Тема уроку
Узагальнення з теми "Безпека в побуті и НАВКОЛИШНЬОГО середовіщі"

Завдання I . Постав правильні тверджень «+», а неправільні «-» (1 -6 балів) .
1.     Щоб поліпшіті якість питної води, ее можна очіщаті вдома.

2.     Саморобний приладами користуватись безпечно.

3.     Електроприлади увімкнені в ятір можна заповнюваті водою.

4.     Удар по газового балону або его Падіння могут прізвесті до Вибух.

5.     Засоби побутової хімії можна зберігаті разом з харчових продуктами.

6.     У разі Порушення правил використання ЗАСОБІВ побутової хімії та ліків смород стають небезпечний для здоров ' я.

7.     У разі пожежі зателефонуваті 102.

8.     Якщо загорівся працюючий Електроприлад, наприклад телевізор або електрочайник, їх зразу потрібно гасити водою.

9.     Під час пожежі люди гинут не так від вогню чи вісокої температури, як від диму й газів, що віділяються в процесі горіння.

10.                       Про небезпеки населення сповіщають сигналом «Увага всім!»: Лунає сирена ЦИВІЛЬНОЇ оборони, перерівчасті гудки підприємств, транспорту, удари в дзвони, рейки.

11.                       26 травня в світі відзначається Міжнародний день велосипедиста.

12.                       Віїжджаті на проїзну частину дороги велосипедист має право до 14 років.

13.                       Велосипедистам НЕ забороняється тягті на буксірі Інший велосипед.

14.                       Велосипедист на дорогах винен Додержуватись Правил дорожнього руху.

15.                       При хімічніх опіках кожи рідкою Речовини Ураження місце промівають водою впродовж 15 - 30 хвилин.

16.                       Если на шкіру попал негашене вапно, у жодних разі нельзя зміваті его водою.

17.                       При отруєнні природним и чадним газом до пріїзду лікаря постраждалого нужно вівесті або вінесті надвір, розстебнуті одяг на грудях.

18.                       Від своєчасного Надання Першої допомоги Залежить життя людей.


Завдання I I . ВСТАНОВИВ відповідність (1 -4 бали) .

1 знаки !!!


А) отрута
2   


Б) виїзд велосіпедістів
3     


В) їдка Речовини
4     


Г) велосипедна доріжка
 5    


Д) доріжка для пішоходів и велосіпедістів
6        


Е) рух на велосипедах заборонено
7     


Є) вогненебезпечна Речовини
8  


З) Пішохідний перехід



Завдання III . ВСТАНОВИВ послідовність (1 - 2 бали) :
1 щоб увімкнуті конфорку газової плити:
2   щоб вімкнуті конфорку газової плити:
А. перекритий вентиль на газовій трубі чи балоні.
Б. запалити сірнік, піднесті его до конфорки.
В. Вімкнуті кран конфорки.
Г. Відкрити вентиль на газовій трубі чи балоні.

Д. Увімкнуті кран конфорки.


































11.01.2021 (Основи здоров'я 6 клас)

Тема: Спілкування и здоров'я

Мета: Сформувати у дітей Поняття про комунікації. Дослідіті прогрес у розвитку ЗАСОБІВ комунікації. Відпрацюваті навички спілкування: уміння Говорити, слухати, встановлюваті контакти з іншімі людьми. Виховувати соціальну свідомість.

Обладнання: Підручник  для  6-го  кл.   загальноосв.   навч.   закл.   /  І.   Д.  Бех,  Т.  В.  Воронцова, В.  С.  Пономаренко,  С.  В.  Страшко.   -  До .:  Видавництво «Алатон»,  2014.  -  200  с., Наочність.

Тип уроку: комбінований

Поняття та Терміни: Спілкування  (комунікація)

Очікувані результати

После цього уроку учні зможуть:

-          доводіті Існування Швидкого прогресу в розвитку ЗАСОБІВ комунікації;

-          розпізнаваті вербальні й невербальні канали комунікації;

-          назваті вербальні и невербальні ознака активного слухання;

-          назваті Дії, что допомагають унікат непорозумінь;

-          продемонструваті вміння унікат непорозумінь - вісловлюватіся конкретно, ставити уточнювальні запитання.

ХІД УРОКУ

І.   ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ момент

ПОВІДОМЛЕННЯ тімі та мети уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення правил: «Які з наших правил допомагають у спілкуванні?»

ІІІ.   Мотивація навчальної ДІЯЛЬНОСТІ

Проблемні запитання.

-         Заради чого людина вступає в процес спілкування? Чи впліває спілкування на здоров'я людини?

Епіграф уроку: Спілкування - найбільша розкіш у жітті (Антуан де Сент-Екзюпері).

ІV. Вивчення нового матеріалу

Слово вчителя: «Спілкування (комунікації) - це обмін думками, почуття, враженнями, тобто повідомленнями. Спілкування відбувається НЕ лише між тімі, хто бачіть Одне одного ».

Мозковий штурм: «Як можна спілкуватіся на відстані?» (пошта, телефон ...).

Вчитель: «Усе це - засоби комунікації. Смороду Постійно удосконалюються, и ми з вами дослідімо їх прогрес ».

Групи розказують або показують, Які засоби комунікації існувалі:

група 1 у Давні часи;

група 2 коли були дітьми їхні дідусі й бабусі;

група 3 - у дітінстві їхніх батьків;

група 4 сучасні засоби комунікації.

Обговорення, ДОПОВНЕННЯ.

Робота в групах «Каналі комунікації»

1.   Об'єднайтесь   у   3 групи.   Продемонструє   невербальні канали   спілкування.

Група   1:   скажіть   якесь   слово,   например   «привіт»,   з різною   інтонацією   (радісною,   сумний,   саркастичний, зневажлівою,   заклічною ...).

Група   2: скажіть   це   слово   голосом   різної   сили   та   у   різному   темпі.

Група 3: скажіть его,  супроводжуючий   різною мімікою и   жестами.

2.   Які   ПОВІДОМЛЕННЯ   отримувалася   при   цьом   оточуючі?

Інформаційне ПОВІДОМЛЕННЯ «Навички комунікації»

Людям   необходимо   розвіваті   навички   комунікації,   Які   ще   назівають   навички   ефективного   спілкування.   Аджея   ті,   хто   вміє  спілкуватіся,   почуваються   Менш   самотнімі,   більш   благополучні   и щасливими,   чем   ті,   хто   НЕ   має   добрі   розвинення   СОЦІАЛЬНИХ   навичок.   Найважлівішімі   навички   комунікації   є:   уміння розпочінаті   спілкування,   розуміті   и   використовуват   «мову  жестів »,   активно слухати,   унікат   непорозумінь.

Вправа «Зіпсованій телефон»

Погран   в   гру   «Зіпсованій   телефон».   Об'єднайтесь   у 2   командіровку   и   вішікуйтесь   у   2   шеренги.   Вчитель   показує учням,   Які   стояти   у   шерензі   дере,   малюнки,   а   смороду невербально   передаються   їх   Зміст   Наступний   учаснікові.

Останні в шеренгах малюють, что зрозумілі. Порівняйте ЦІ   малюнки   з   тимі,   что   в   учителя.

V.   Закріплення знань учнів

1.Робота в колі

Учитель звертається до учнів: «Попросіть свого сусіда зліва про невеличка послугу, вікорістовуючі Агресивне манеру спілкування». Обговорення

-         Чи вінікло у вас бажання помочь своєму сусідові? Чому?

-         Чи були подібні ситуации у вашому житті?

-         Чи подобається вам така манера спілкування?

Висновок. Агресивна поведінка підлітків и молоді - одна з найбільш актуальних СОЦІАЛЬНИХ проблем. Зростання насільніцької злочінності є тому підтвердженням.

2.Запітання:

-         Чи можна за жестами, мімікою, вирази лица візначіті манеру спілкування?

-         Чому деякі люди соромляться спілкуватися з іншімі?

-         Які Відчуття вінікають у вас у незнайомій компании?

3.Творча робота «Чарівна троянда»

Складання порад, относительно Подолання сором'язлівості

VІ. Домашнє завдання

1. Опрацювати § 19

Підсумки

Спілкування   це   обмін   думками,   почуття,   враженнями, тобто   повідомленнями.

Засоби   комунікації   допомагають   людям   спіл Куватов   на відстані.   Смород   увесь   час   удосконалюються.

ПОВІДОМЛЕННЯ  передаються   вербально   и   невербально.   Якість спілкування Залежить передусім від уміння Говорити и слухати, розуміті   и   володіті   «мовою   жестів».

Непорозуміння  -   це   помилки  у   спілкуванні.   Конкретність и   вміння   уточнюваті   ПОВІДОМЛЕННЯ   допоможуть   избежать   ціх помилок.

 

 


1 комментарий:

  1. Якщо у вас були фінансові проблеми, то вам пора посміхнутися. Вам потрібно зв’язатись лише з паном Бенджаміном щодо суми, яку ви хочете позичити, та періоду оплати, який вас влаштовує, і ви отримаєте позику протягом трьох робочих днів. Щойно я в шостий раз отримав позику в 700 тисяч доларів терміном на 180 місяців з можливістю виплати до закінчення терміну дії. Містер Бенджамін допомагає мені в оренді. Зв’яжіться з ним, і ви побачите, що це дуже чесна людина з добрим серцем. Його електронна адреса - 247officedept@gmail.com, а його номер телефону в WhatApp - + 1-989-394- 3740.

    ОтветитьУдалить