Я досліджую світ 2 - А КЛАС


                                           
                                                              
           Добрий день, мої учні та їх батьки!
Продовжуємо дистанційне навчання у новому форматі. Кожного дня за розкладом я буду виставляти теми уроків і завдання до них. У дужечках підказки для Вас. Готові роботи зберігайте або відсилайте їх фото мені на Viber. Не забувайте, що карантин – це не канікули! Будьмо здорові!

                                                29квітня

Перегляньте відеоурок за цим посиланням про хмари! Це цікаво знати!
                                             
                                                  15 квітня - 28 квітня

Тема. Я досліджую природне довкілля навесні

                                                План досліджень
1. Природні явища навесні  https://www.youtube.com/watch?v=RHMdcdHYdLs
2. Рослини навесні. Перегляньте урок тітоньки Сови https://www.youtube.com/watch?v=r4oN0cUhs6A
3. Життя комах навесні https://www.youtube.com/watch?v=EDelaE68FZM
4. Птахи навесні   https://www.youtube.com/watch?v=v4A0G1tehPo
5. Звірі навесні https://www.youtube.com/watch?v=gAlLV0c3CX0 (частина 1)
6. Що роблять люди навесні? https://www.youtube.com/watch?v=XxcKLYs_BE4 
7. Весняні свята https://www.youtube.com/watch?v=prbxbQd09Ts

Досліджуємо! Збираємо галерею цікавих фото! Записуємо чи малюємо те, що найбільше вразило, здивувало. Допомагаємо батькам у їх весняних турботах!


                                                         14 квітня

Тема. Природа мого рідного села( урок - екскурсія)

Після карантину або й восени ми з вами обов'язково сходимо на цю екскурсію!Якщо ходите на прогулянки, збирайте галерею цікавих фото нашого рідного краю! Будьмо здорові!



                                                            13квітня

Тема. Видатні люди України

Перегляньте навчальне відео
 У підручнику сторінки 63-64

                                                            8- 9 квітня

                               Тема.Професії людей мого рідного краю
Мета. Поглибити уявлення учнів про різноманітність професій, важливість і значення кожної з них; розширити знання дітей про працю людини в місті (селі); прищеплювати трудові навички, працьовитість, викликати бажання брати активну участь у роботі; виховувати сумлінне ставлення до праці, повагу до людей праці.  

У підручнику сторінки 59- 62
Перевір себе! Пройди ці тести за посиланням
 https://naurok.com.ua/test/profesi-lyudey-mogo-ridnogo-krayu-132725.html                                               

                                                                30 березня
                                                   ( дату записати в зошит)

Тема: Державні символи України ( записати в зошит)

Мета : Ознайомити дітей з різноманітністю символіки в нашому житті. Навчити розрізняти національну та державну символіки. Розширити знання про Державну символіку України - Герб, прапор, Гімн. Розвивати вміння користуватися додатковою літературою. Виховувати патріотичні почуття, повагу до символів Української держави.

 Діти, як називається країна де ми живемо? Україна – це наша ненька, отча земля. Кожна людина любить найбільше той край, де народилася і живе. Кожен пишається своєю рідною землею і завжди хоче сказати про неї найкраще.

 1. Гра «Збери прислів’я» ( записати в зошит)
Рідна земля і                          а вдома краще.
Де не є добро,                        та дома миліше.
За морем тепліше,                в жмені мила.

 2. Тестування ( зробити в зошиті)
                         1.Єдиним джерелом влади в Україні є:
                              а) Президент України;
                              б) Верховна Рада України;
                               в) Народ.
                2. Державною мовою України є:
                   а) українська мова;
 б) російська мова;
в) англійська мова.
       3.Основний закон нашої держави це:
 а) Конституція України;
б) Указ Президента України;
в) Постанова Кабінету Міністрів України.
 4. Столицею України є місто:
                           а) Васильків;
    б) Київ;
    в) Харків.
        
3. Робота з прислів’ями ( усно)
 - Діти, а які ви знаєте прислів’я, де б згадувалися національні символи України.

4. Продовж речення: ( усно)
 - Кожен громадянин України має право…
 -Кожен громадянин України має обов’язки…
                                Вивчення нового матеріалу.
 1. Розповідь
 - Діти, як ви гадаєте, а що є Державними символами України?
У статті 20 І розділу Конституції України записано, що Державними символами України є Державний прапор України, Державний Герб України і Державний Гімн.
 2. Тлумачення термінів
 Гімн – це урочиста пісня. Гімном нашої держави є пісня «Ще не вмерла України». Слова написав поет Павло Чубинський ще у 1962 році. А музику –композитор Михайло Вербицький. Верховною Радою України ухвалено рішення затвердити Державним Гімном Національний Гімн зі словами лише першого куплету і приспіву.
- Конституцією України встановлено, що всі урочисті збори загальнодержавного значення розпочинаються і закінчуються Державним Гімном України.
- Як потрібно поводитися під час виконання і слухання Державного Гімну України?
- Запам’ятайте, що Гімн слухають стоячи! Прослуховування запису Гімну.
 - Давайте послухаємо Державний Гімн України. https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=EdH1d1UMKPE
 Державний Герб України – золотий тризуб на синьому тлі. Це дуже старовинний знак. Він зустрічається ще за часів Київської Русі на монетах князя Володимира Великого, який жив більше тисячі років тому. Отже, нашому гербові більше тисячі літ. Що він означає? Також наші предки вважали, що Тризуб відображає триєдність сили, яка створила світ і життя в ньому. Вогонь – Вода – Життя Батько – Мати – Дитя Мудрість – Краса – Розум Воля – Слава – Сила

 3. Робота з підручником. Сторінка 45 - 46

 4.Робота над загадками( відгадки записати в зошит)
 Символ нашої держави — Це тризуб жовто-яскравий.
 Синє небо, жовте жито — Цю святиню знають діти.
 Коли звучить він — всі встають, До серця руку прикладають, І вголос, й подумки співають, І Україну прославляють.

 Підсумок .Рефлексія ( усно)
 1.— Які ви знаєте державні символи України?
 — Яку назву має Гімн України?
 — Як потрібно ставитися до державних символів України?
 2. Читання вірша.Хочу завершити наш урок віршем П.Тичини.
 ( діти мають навчитися виразно читати вірш, за бажанням вивчити напамять)
        







У всьому світі – кожен зна:
Є Батьківщина лиш одна.
                  І в нас вона одна-єдина –
Це наша славна Україна.
Не забувай Шевченка спів
Про горду славу козаків.
                  Не забувай, що ти дитина
Землі, що зветься Україна.
 VІІ. Домашнє завдання.
Виконати одну із поробок на вибір на сторінці 46 нашого підручника ( Большакова, Прістінська « Я досліджую світ»). Використати для цього різні матеріали.


31 березня

Шановні батьки! Переходьте за цим посиланням ( нажміть на нього). Це сайт з уроками.

1 квітня

Тема. Моє рідне село

Мета . Розширити знання учнів про населений пункт, у якому вони проживають; ознайомити з пам’ятками рідного краю; формувати пізнавальний інтерес про рідний край, рідну країну; продовжити знайомити з джерелами інформації та визначати їх;  учити аналізувати медіапродукт; сприяти розвиткові спостережливості, вміння правильно узагальнювати дані, робити висновки; виховувати любов до рідного краю.

У підручнику працюємо на сторінках 50- 51

Перейдіть за посиланням і подивіться відео

У зошит записати тему, адресу. 
Запитати у старших, чи знають вони чому наше село називається Новоселиця?
У телефоні зробити декілька фото своєї хати, вулиці, села, нашої природи



                                        2 квітня

Сьогодні ми з вами віртуально помандруємо до столиці нашої України - до Києва. Перегляньте відео за посиланнями
https://www.youtube.com/watch?v=Bz4lPXIKzIE ( хлопчик Максим розповідає про Київ)

Майдан Незалежності і Хрещатик

                                                          Золоті ворота
Пам'ятник засновникам Києва братам Кию, Щеку, Хориву та їх сестрі Либідь


                                              6 квітня

 Тема. Я відвідую музей.

Після закінчення карантину ми з вами обов'язково відвідаємо музеї нашої школи. Це Музей хліба та етнографічний музей. А поки що ознайомтеся із матеріалом нашого підручника на сторінках 55-56. Будьте здорові!

Комментариев нет:

Отправить комментарий