Математика 2 - А КЛАС



           
                                 Добрий день, мої учні та їх батьки!
Продовжуємо дистанційне навчання у новому форматі. Кожного дня за розкладом я буду виставляти теми уроків і завдання до них. У дужечках підказки для Вас. Готові роботи зберігайте або відсилайте їх фото мені на Viber. Не забувайте, що карантин – це не канікули! Будьмо здорові!

                                                           29квітня

Онлайн-урок! Дія множення. Назви компонентів про множенні. Повторимо!

                                                  28 квітня

                                         Зверніть увагу!
Відсьогодні стартують онлайн - уроки! 
Тема цього відеоуроку "Взаємозв'язок ділення і множення" у нас іде як повторення і закріплення. Переглядайте!
                                                     22-23 квітня

Тема. Таблиця множення числа 6 і таблиця ділення на 6

У підручнику сторінки 121-122
Головне вивчити таблиці!

                                                       15 - 16 квітня

Тема. Знаходження невідомого множника. Знаходження невідомого діленого     або дільника

У підручнику сторінки 116-117, 120
Головне вивчити правила!
Щоб знайти невідомий множник, достатньо добуток поділити на відомий множник
 а* Х = с
 Х= с: а
Щоб зайти невідоме ділене, достатньо дільник помножити на частку
Щоб знайти невідомий дільник, достатньо ділене поділити на частку
Пригадайте і перегляньте https://www.youtube.com/watch?v=gjtN4-hC_aE

                                                            14 квітня

Тема. Ділення виду а:5. Збільшення і зменшення числа в кілька разів

У підручнику сторінка 113
Перегляньте навчальне відео- мультик 
Знову перегляньте відео- мультик

                                                   13 квітня

Тема. Таблиця множення числа 5

У підручнику сторінка 112
Перегляньте навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=XOr86lSCV0c

У зошит виконати № 3; 5(пригадайте: щоб знайти суму чисел, треба їх додати; 
                                                                                     різницю - відняти; 
                                                                                     добуток - помножити;
                                                                                     частку - поділити)
                                 Задача№4
1)8 •2 = 16 (дітей) - каталося на санках
2) 16+ 8 = 24( дітей) - разом катались на санках і лижах
                                 
                                       Задача № 7
1) 8+5 = 13( писанок) - розписала Марина
2)13+8=21( писанка)- розписали дівчата до Великодня

А ви розписуєте Писанки на Великдень? Присилайте фото!




                        9 квітня

Тема.Периметр прямокутника

 У підручнику сторінка 108 
Пригадайте, яку фігуру називають прямокутником? Для цього перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=jAh9IL-BpJs

Що таке периметр?

Переглянь навчальне відео про знаходження периметра прямокутника https://www.youtube.com/watch?v=Us0wDxLqWH4

   

       У зошит виконати завдання 1; 2; 3.

                                       8 квітня

Тема. Таблиця множення числа 4. Ділення виду а:4

У підручнику сторінки 107;110
Переглянь навчальні відео за посиланням


У зошит Самостійно виконати завдання № 3;5 ( сторінка 107)
 Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=GxK1RYdrmBE

                                         






                                                                    30 березня.
Перегляньте мультик https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E  про ділення.
  У підручнику працюємо на ст. 98.
Завдання для роботи в зошиті:
1. Записати розв'язання задач №1, 2
2. Самостійно розв'язати задачу №3
3. Геометричне завдання, №4 : намалювати відрізок 8 см і поділити його на дві рівні частини.
4. Виконати вирази № 6

31 березня
Перегляньте мультик- пояснення про зв'язок дій множення і ділення
https://www.youtube.com/watch?v=ilMu5qHqpAM

Тема. Зв'язок множення і ділення


Мета.Вчити використовувати зв’язок дій множення і ділення для розв’язування виразів;
 -формувати вміння складати вирази на ділення з виразів на множення;
 розвивати навички лічби, логічне мислення, вміння узагальнювати, аналізувати, групувати;
- виховувати акуратність, упевненість, допитливість.

У підручнику працюємо за сторінкою 99
 Вивчення нового матеріалу

1. Підготовчі вправи ( переписати в зошит)
     3 • 5 = 15          2 •7=14
     15: 3 =5              14 : 7=2
     15 : 5 = 3           14 : 2=7

2. Пояснення нового матеріалу
    Уважно подивіться на вирази, що ми записали. Що ви помітили?
Висновок: з кожного прикладу на множення можна отримати 2 приклади на ділення, якщо множники різні.( пригадайте, як ми складали з одного виразу на додавання два вирази на віднімання) 
У першому випадку добуток ділили на перший множник (на 3), а в другому випадку — на другий множник (на 5)
3. Запишіть у зошит:
      5 • 3 = 15          4 •8 =32                            4 • 3 = 12
     15 : 3 = 5            32 :4=8                             12 : 4 = 3
      15 : 5 = 3           32 :8=4                              12 : 3 = 4
Висновок. Якщо добуток двох чисел поділити на один з множників, то вийде інший множник( це правило є у підручнику)

4. Самостійна робота. № 4, № 6.
5. Робота над задачами № 5. Усно скласти умови задач про цукерки на тарілках за виразами. У зошит оформити розв'язання, як ми це робимо завжди.
      Скільки всього цукерок?      •3= 12 (цукерок)
     Скільки треба тарілок?         12 : 4= 3 ( тарілки)
      Скільки цукерок на одній тарілці? 12 : 3= 4 (цукерки)
Домашня робота № 7, 8 ( сторінка 99)


                                             1 квітня


Тема. Назви чисел при діленні. Таблиця множення числа 2

Мета. Ознайомити учнів з назвами чисел при діленні; вправляти учнів в розв’язуванні вправ та задач; кресленні відрізків.Формувати в учнів уміння і навички самонавчання.Вчити таблицю множення числа 2. Розвивати пам’ять, логічне мислення.
У підручнику працюємо на сторінках 100- 101
Вивчити:
Подивись мультик за цим посиланням, проспівай і вивчи!

                                  2 квітня

Тема. Ділення виду а: 2. 
Мета. Формувати в учнів уявлення про те, що зв'язок між діями множення іділення є основою складання таблиць ділення. Скласти таблицю ділення на 2. Вчити розв'язувати задачі на ділення.Розвивати обчислювальні навички.Виховувати інтерес до уроків математики.
У підручнику працюємо на сторінці 102
Повторимо таблицю множення числа 2 ( переходимо за цим посиланням)
Вивчення нового матеріалу
1. Підготовчі вправи № 1. Склавши вирази, отримаємо таке ( записати в зошит):
     5 2 = 10         2 7=14
     10 : 5=2         14:2=7
     10 : 2=5         14: 7=2
2. Самостійно за аналогією зробити № 2.
Давайте пригадаємо руханку! Фізкультхвилинка!
3.
4. Робота над задачами № 4
Словничок: таця - це піднос.  
Зверніть увагу, що в першій задачі запитують про кількість тістечок, а у другій про кількість таць
5. Самостійна робота № 5
Домашня робота № 6

                                                            
                                                            6 квітня

Головне на сьогодні - це вивчити таблицю множення числа 3 і паралельно вчимо таблицю ділення на 3.
 у підручнику сторінки 104- 105


https://www.youtube.com/watch?v=tmOAKCeSdNA  - за цим посиланням цікавий мультик до нашої теми.

Комментариев нет:

Отправить комментарий