Продовжуємо
дистанційне навчання у новому форматі. Кожного дня за розкладом я буду
виставляти теми уроків і завдання до них. У дужечках підказки для Вас. Готові
роботи зберігайте або відсилайте їх фото мені на Viber. Не забувайте, що карантин – це не канікули!
Будьмо здорові!
15 - 16 квітня
У зошит виконати завдання 1; 2; 3.
29квітня
Онлайн-урок! Дія множення. Назви компонентів про множенні. Повторимо!
28 квітня
Зверніть увагу!
Відсьогодні стартують онлайн - уроки!
Тема цього відеоуроку "Взаємозв'язок ділення і множення" у нас іде як повторення і закріплення. Переглядайте!
22-23 квітняТема. Таблиця множення числа 6 і таблиця ділення на 6
У підручнику сторінки 121-122
Головне вивчити таблиці!
Тема. Знаходження невідомого множника. Знаходження невідомого діленого або дільника
У підручнику сторінки 116-117, 120
Головне вивчити правила!
Щоб знайти невідомий множник, достатньо добуток поділити на відомий множник
а* Х = с
Х= с: а
Щоб зайти невідоме ділене, достатньо дільник помножити на частку
Щоб знайти невідомий дільник, достатньо ділене поділити на частку
Пригадайте і перегляньте https://www.youtube.com/watch?v=gjtN4-hC_aE
14 квітня
Тема. Ділення виду а:5. Збільшення і зменшення числа в кілька разів
У підручнику сторінка 113
Перегляньте навчальне відео- мультик
Знову перегляньте відео- мультик
13 квітня
Тема. Таблиця множення числа 5
У підручнику сторінка 112
Перегляньте навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=XOr86lSCV0c
У зошит виконати № 3; 5(пригадайте: щоб знайти суму чисел, треба їх додати;
різницю - відняти;
добуток - помножити;
частку - поділити)
Задача№4
1)8 •2 = 16 (дітей) - каталося на санках
2) 16+ 8 = 24( дітей) - разом катались на санках і лижах
Задача № 7
1) 8+5 = 13( писанок) - розписала Марина
2)13+8=21( писанка)- розписали дівчата до Великодня
А ви розписуєте Писанки на Великдень? Присилайте фото!
9 квітня
Тема.Периметр прямокутника
У підручнику сторінка 108
Пригадайте, яку фігуру називають прямокутником? Для цього перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=jAh9IL-BpJs
Що таке периметр?
Переглянь навчальне відео про знаходження периметра прямокутника https://www.youtube.com/watch?v=Us0wDxLqWH4
8 квітня
Тема. Таблиця множення числа 4. Ділення виду а:4
У підручнику сторінки 107;110
Переглянь навчальні відео за посиланням
У зошит Самостійно виконати завдання № 3;5 ( сторінка 107)
Переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=GxK1RYdrmBE
30 березня.
Перегляньте мультик https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E про ділення.
У підручнику працюємо на ст. 98.
Завдання для роботи в зошиті:
1. Записати розв'язання задач №1, 2
2. Самостійно розв'язати задачу №3
3. Геометричне завдання, №4 : намалювати відрізок 8 см і поділити його на дві рівні частини.
4. Виконати вирази № 6
31 березня
Перегляньте мультик- пояснення про зв'язок дій множення і ділення
https://www.youtube.com/watch?v=ilMu5qHqpAM
Тема. Зв'язок множення і ділення
Мета.Вчити використовувати зв’язок дій множення і ділення для розв’язування виразів;
-формувати вміння складати вирази на ділення
з виразів на множення;
розвивати навички лічби, логічне мислення,
вміння узагальнювати, аналізувати, групувати;
- виховувати акуратність, упевненість,
допитливість.
У підручнику працюємо за сторінкою 99
Вивчення нового матеріалу
1.
Підготовчі вправи ( переписати в зошит)
3 • 5 = 15 2 •7=14
15: 3 =5 14 : 7=2
15 : 5 = 3 14 : 2=7
2.
Пояснення нового матеріалу
Уважно подивіться на вирази, що ми записали. Що ви помітили?
Висновок:
з кожного прикладу на множення можна отримати 2 приклади на ділення, якщо множники
різні.( пригадайте, як ми складали з одного виразу на додавання два вирази на віднімання)
У першому випадку добуток ділили на перший множник (на 3), а в другому
випадку — на другий множник (на 5)
3. Запишіть у зошит:
5 • 3 = 15 4 •8 =32 4 • 3 = 12
15 : 3 = 5 32 :4=8 12 : 4 = 3
15 : 5 = 3 32 :8=4 12 : 3 =
4
Висновок.
Якщо добуток двох чисел поділити на один з множників, то вийде інший множник( це правило є у підручнику)
4. Самостійна робота. № 4, № 6.
5. Робота над задачами № 5. Усно скласти умови задач про цукерки на тарілках за виразами. У зошит оформити розв'язання, як ми це робимо завжди.
Скільки всього цукерок? 4 •3= 12 (цукерок)
Скільки треба тарілок? 12 : 4= 3 ( тарілки)
Скільки цукерок на одній тарілці? 12 : 3= 4 (цукерки)
Комментариев нет:
Отправить комментарий